Hårda tider

Idag har det varit kämpigt. Jag hann inte sova mer än tre timmar inatt och trött som få kom jag till jobbet imorse. Mådde som en hund som har käkat kanadagåsskit ungefär. Visst drack jag några öl igår men inte tusan hade jag gjort mig förtjänt av jordens bakfylla. Nej, orättvist hårt måste jag säga. Efter lunch började jag så sakteligen känna mig levande igen och nu ikväll mår jag nästan helt bra. Väldigt trött bara. Kom precis hem från fika hos Hanna och det är ett mirakel att jag fortfarande är vaken. Måste vara för att det var så trevligt att bara umgås, fika, surra och ta det lugnt. Det var nästan som semester.

Hur sugen som helst på langos!! Måste köpa imorn eller på lördag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback