Idag har jag gjort lite

Har jobbat lite. Slutade vid två så det blev en kort dag.

Har käkat Big Boy med Johanna och Peter. Hur gott som helst! Är hur mätt som helst. Blev godis efteråt också. (Dessutom åt jag en Magnum efter jobbet ... håhåjaja)

Har funderat lite på några saker (människor). Jag tror inte att jag har kommit fram till något men har drömt mig bort lite ...

Har vattnat min brors blommor. Hoppas, hoppas att jag klarar mitt uppdrag att hålla dem levande. Blommorna mådde bra idag i alla fall och han är snart hemma igen så det borde vara lugnt.

Har städat lite hemma.

Har fått lite träning. Först i form av lek med boll hos J&P och sedan körde jag lite med hantlar när jag kom hem.

Det är vad jag har gjort idag. Varken mer eller mindre. Lite av mycket på något sätt eftersom jag har med ordet lite nästan hela tiden. Det som återstår av idag (eller ikväll) ska jag ägna åt tv:n och Morden i Midsumer. Kikade lite på DN-galan tidigare men kände mig halvoff på sport idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback