Innan sommaren är slut

Jag har en liten önskelista över vad jag vill hinna med innan sommaren är slut. Mina önskningar är inte stora och jag avgör helt och hållet själv om jag ska uppfylla dem eller inte. Skriver ner listan här så att jag inte glömmer.

Jag vill ...

... hyra kajak och paddla några svängar.
(för att undersöka om jag tycker det är så kul att jag måste köpa en)

... åka forsränning med Linda och co.
(eftersom jag aldrig har gjort det så är det verkligen på tiden)

... spela brännboll med massor av folk på något av stadens berg.
(ingen sommar utan brännboll)

Det var knappast mycket att önska sig av en sommar. Tyvärr så tror jag inte att jag hinner mycket mer. Reslusten börjar bli helt galet stark men ska jag resa någonstans så får det bli till hösten när jag (antagligen) är arbetslös, rastlös och sällskapslös. Det där med sällskapslös är i och för sig ett probem ... jag vill ha med mig någon när jag reser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback