Jag kraschar tavlor

Vad pinsamt! Vilken tavla jag gjorde idag.

Jag bar några grejer till mitt förråd i källaren idag. Väl där nere ställde jag lite nonchalant ifrån mig grejerna mot nätväggen i förrådet. Oj, pang och krasch! På andra sidan väggen, i grannens förråd, stod några tavlor. Ja dom stod där men står inte längre. Nu ligger dom kraschade på golvet ... h**vete!!! 

Självklart skrev jag lappar och satte upp i trappuppgången och på deras förrådsdörr för jag vet inte vems förråd det är. Nu önskar jag hårt att det inte var värdefulla, betydelsefulla eller älskade tavlor. Pinsamt, jobbigt och irriterande.

Hur ska jag komma över detta?

Kommentarer
Postat av: Linda N

Sikken otur gumman! Hoppas de löser sig! Kram

Postat av: Johan Nordin

Jag hade inte skrivit någon lapp, jag hade snabbt som ögat se till att komma därifrån för att sedan inte besöka förrådet på ett lååångt tag:P

2008-07-29 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback