Måla och titta

Först



Mitt projekt som jag faktiskt inte ägnat mer än några minuter åt men som ändå börjar bli klart. Hyllan (eller vad det är) slipades och målades helt mirakulöst utan att jag behövde lyfta ett finger. Jag har en snäll familj minsann! Det som återstår att göra är att lägga mosaik och eventuellt lite kakel ovanpå (den lilla hyllan ovanpå hör inte till min hylla, den bara ligger där ...). Mosaiken och vad det nu mer kan tänkas bli ska jag i alla fall fixa helt på egen hand. Om den blir klar någon gång så kommer en bild på mästerverket :-)


Sedan



En del av vår gård i stugan. Det är så härligt att kliva utanför dörren och bara njuta av hur vackert det är.


Tog bilderna igår för att testa kameran på min nya mobil. Duger bra till att ta hux-flux-foton med i alla fall.

Och för första gången:

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda S

Nej, det blir nog ingen långresa för min del. Men en fika på stan och en inflyttningsfest ska jag fixa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback