Minnenas kvarter m.m.

Strosade hem från Aina idag. Regnet var som bortblåst och vädret riktigt behagligt. Promenerade förbi huset där jag, Mackan och Johan bodde. Saknar Nygatan sjukt mycket. Måste nog flytta tillbaka till Södermalm någon gång i framtiden. Trivs bra här och nu men ändå ... jag kände en speciell hemmakänsla där på Nygatan. Gick förbi huset där M bodde alldeles nyss. Det var guld att han bodde just där så att jag fick uppleva Nygatan lite till och från. Inte lika guld att han har tagit sitt pick och pack och dragit. Nu har jag inget giltigt skäl att leka i lekparken där :-(

Började för övrigt dagen med massage! Cyklade i ösregnet till Viktoria. Hur skönt som helst med massage :-D
Borde unna mig det ofta. Alla borde unna sig massage ofta. Snacka om må-bra-kick liksom.

Kvällen har jag varvat med att äta, pyssla, äta och städa. Har inte kommit så långt med städandet men vadå, det kommer en ny dag imorgon.

Nu ska jag:

- kolla tv
- planera mosaiken till min hylla
- drömma om Robert Pettersson i Takida
- äta lite mer
- längta till kusinens bröllop och sommarens (förhoppningsvis) fantastiska konserter; Winnerbäck m.fl. och Takida

Do it all
Rise and fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback