Så förvirrad och trött

Jag minns inte hur det känns att veta vad jag antagligen kommer att göra de närmaste månaderna. Att både veta det och känna att det känns bra. Jag är trött och vill bara vara ledig. Vara ledig och inte behöva bekymra mig över jobb och så. Är så trött bara. Trött på mig, trött på alla andra. Det känns som att jag inte gör något helhjärtat. Jag är bara förvirrad och hela tiden på väg någon annanstans. Varför är det så?

För att vara lite mer positiv ...

Jag älskar min nya mobil!
Jag har världens chans att prestera och göra något bra på mitt ena jobb :-)
Jag är inspirerad!
Jag tror på min framtid! (Det går inte att stressa fram en god whiskey, ett gott vin, en god ost ... )

End of story
Find me some glory

Kommentarer
Postat av: Kalle

Hej. Såg dig här. Hur är läget? Mår du bra? Vad gör du nu? Hejsvejs och godnatt.

2008-07-12 @ 04:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback