Frosseri

Idag blev det sen hemkomst och middag. Jag var på härlig fotvård direkt efter jobbet och strosade på stan efteråt. Väl hemma var jag förstås vansinnigt hungrig. Därför vräkte jag i mig chips medan jag lagade mat, därför gjorde jag hamburgare och strips och därför åt jag Ben & Jerry's ljuvliga Fossil Fuel (glass när den är som bäst).  Som om det inte vore nog så tog jag ett glas rött till maten också ... det var länge sedan jag frossade så här. Underbart!!

Nu halvligger jag här i soffan med magen i vädret och funderar över hur jag ska kunna prova klänningen till bröllopet. Jag måste ha frossat upp mig minst tretton kilo ikväll :-) Hehe ...

Jag längtar till lördag! Synd att det inte är mitt bröllop men ändå underbart att en av mina närmaste vänner ska gifta sig :-D

Take off your hat
Eat and get fat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback