Havet är djupt

Världen är stor, gräset som allra grönast och havet är djupt. Hoppfullt minst sagt. Och den ljusnande framtid är min ...

Framför mig har jag en rolig vecka. Imorgon blir det fika och bio med JoG och några till, på onsdag ett par öl på Gatufesten med Linda, Ullis och kanske några till, på torsdag står fika med tjejerna från förra jobbet på schemat, på fredag gör jag ingenting (hehe) och på lördag är det GatuFESTEN som gäller :-D Fullt upp med andra ord! Ska hinna med att jobba varje dag också men det ska nog inte vara några probs.

Jag tänker på ...
Men fattar ändå
Och ser att det inte går
Vet vad jag inte får
Men havet är djupt

So, smile and sing
I do my thing
Rock and roll
Throw a ball
And watch the sea

This is me, this is me
Glad som en lärka, arg som ett bi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback