Huvudvärk

Jag har haft ont i huvudet till och från hela dagen. Värdelöst! Säkerligen beror det på att jag har varit lite spänd på jobbet hela veckan, min halvusla sömn och så är det säkert det ombytliga vädret. Irriterande är det i alla fall.

Det känns hur skönt som helst att det är fredag imorgon! Jag ser fram emot en lugn helg efter allt festande på sistone. Kan inte minnas när jag var ut så här många helger i rad senast. Blir det bara lite skönt väder i helgen så ska jag försöka tillbringa mycket tid utomhus. Hoppas! Annars får det bli hemmapyssel och så.

Btw så brann det alldeles bortanför där jag bor. Ingen skogsbrand som tur är men en omklädningsrumsbrand tror jag visst att det var. Kunde inte ha balkongdörren öppen förut för det luktade asmycket. Hur dumt som helst om det var någon som startade branden.


(Hehe ... ibland känns det som att mina ordval, både när jag skriver och pratar, påverkas mycket av att jag har spenderat så mycket tid med mina 15-åriga handbollstjejer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback