Lycka och kärlek

Så är Johanna och Magnus äntligen gifta! Jag har aldrig sett en vackrare brud, Jo såg ut som en dröm. Bröllopet i Galtström var fint och brudparet strålade av lycka och kärlek :-D

Kvällen var hur kul som helst! Vi dansade som aldrig förr och det var många barfotaflickor på dansgolvet mot slutet av festen. Jag lyckades faktiskt behålla skorna på hela festen men slängde av mig dom så fort jag kom innanför dörren hemma. Ont!

Idag kan jag inte annat än le :-) Så vackert, så lyckligt och så underbart. Stundtals kände jag mig visserligen miserabel, ensam och olycklig men de stunderna var korta och all glädje och kärlek runt om mig fick mig att sudda bort min känsla av ensamhet. Men det är inte helt enkelt att befinna sig i en värld full av lyckliga par. Snart kanske drömprinsen dyker upp ... vem vet.

Jag vill tacka alla mina fina vänner, och framförallt brudparet, för en fantastisk dag och kväll som jag alltid kommer att ha kvar som ett vackert minne. Tack, skål och lycka till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback