När tröttheten slår till

Det känns som att jag inte har sovit på ett år. Det är bara några nätter som jag har sovit för lite och för dåligt ... men känner mig slut och kaputt gegangen. En natt kunde jag inte sova. En natt blev det för få timmar. Inatt sov jag hur bra som helst men hann inte sova klart. När telefonen väckte mig hade jag inte en aning om att båda väckarna redan hade givit upp sina försök.

Tröttheten idag känns ändå ganska värd eftersom Sverige vann igår :-) Det är bäst att jag avstår från att kommentera matchen eftersom mina fotbollskunskaper kan jämföras med en strömmings förmåga att prata ... obefintligheten är brutal men sann.

Nu är det bara att jobba. Hela dagen lång ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback