Sik på Spikarna

Har tillbringat eftermiddagen på Spikarna. Åt en härlig sikmacka, drack ett gott tjeckiskt öl och avslutade med en ljuvlig kladdkaka :-) Det kan nästan inte bli bättre! Troligen hade jag njutit ännu mer om jag hade suttit på Holmö med en stor Holmö special ... men det hinner jag nog göra innan sommaren är slut.

Tidigare idag var jag hos Anna och åt en massa godsaker! En riktig frossardag helt enkelt :-)

Nu ska jag eventuellt försöka städa lite. Nej förresten, inte eventuellt, jag ska städa. Så får det bli. I brist på kärlek och semester kan jag nog inte skaffa mig någon bättre sysselsättning för kvällen.

Jag och Radio Guld får det säkert lysande roligt! Det blir dansande städning tror jag bestämt :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha huslig :) Sötnos..du städar ju..och dansande städning är den roligaste städningen, you go girl! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback