Spel på jobbet

Grymt slött på jobbet idag! Vi jobbade som vanligt fram till lunch men sedan var det bara kul resten av dagen. Vi käkade god mat, gick ut i solen och spelade kubb, fikade kladdkaka och spelade TP i gräset. Hur sweet som helst! Tänk om varje dag på jobbet vore så :-)

Jag blev avtackad också :-D Fick bland annat ett kubbspel (efter att jag totalsvurit över kubb och tjurat för att jag var så sämst). Hoppas dom inte tror att jag inte uppskattade presenten ... 

Hann inte till klubbens årsmöte så jag la mig faktiskt och sov en stund istället, hejdlöst trött idag. Har ätit melon, blåbär och mackor till middag och nu funderar jag på att cykla någonstans. Får se vad jag ids. 

Slut. Helt slut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback