Årets bok!?

Köpte mig en bok idag. Fin är den. Bra får jag hoppas. Jag tror att den är super ... har läst lite ... me like a lot.

Tror att detta kan vara årets (eller livets?) bok för mig. Den heter Fixa snacket och författaren heter Nicolas Jacquemot.  En bok som handlar om hur jag kan bli bättre på att prata. Behöver jag säga mer? Jag har kanske några fina sidor och egenskaper men det vore en synd att säga att jag föddes med talets gåva. Det är en förlust för mänskligheten att jag, som både kan skriva och tänka så bra (tro det om ni vill), inte kan prata med folk. Varken med dig eller med någon annan. Tänk om jag kan lära mig att prata ...

Förväntningarna på boken är stora nu.
Om jag kommer ihåg det så blir det en recesion när jag har läst hela boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback