Livet bara

Mina knän är blåslagna och svullna. Volleyboll ...
Spelade igår och jag tycker om att offra mig :-)
Det var hur kul som helst men tyvärr så var jag inte så bra som jag skulle kunna vara. Men lärde mig ett och annat. Förhoppningsvis är jag bättre nästa gång (om det blir någon sådan).

Jag håller på att knäckas totalt av en fjortonårig tjej. Bara för att hon är väldigt fjortonårig och för att hon är min raka motsats. Tänker helt annorlunda än mig kring lagsport och framgång. Jag vet inte hur jag ska hantera henne. Hantera situationen. Jag känner noll tillit till mig själv. Rasar bara. Jag vet inte varför men hon tär så hårt på mitt självförtroende. Hon knäcker mig.

Annars är livet ungefär som vanligt. Känner mig inte på topp men är långt ifrån botten. Bara allmänt lagom vardagstråkig med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback