Lyxmåndag

Har återhämtat mig efter lördagens utgång. Sitter hemma och njuter av en träningsfri måndag. Jag har liksom sportlov från handbollen idag :) Det betyder att jag kan titta på Anna Pihl! Och det gör jag också ... samtidigt som jag sitter här vid datorn. 

Har lyxat med räkor till middag och lyxar med att softa järnet. Det känns extra skönt att göra ingenting när jag i normala fall skulle ha varit på träning just nu. Lyx, lyx ... :)

Ska strax lyxa med att måla ett bordsben rosa. Hoppas det blir finfint! Efter det ska jag skicka iväg en jobbansökan ... lite halvlyxigt sådär. 

Nu tillbaka till Anna Pihl.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Anna Pihl e braaa :) Jomen du jag e i stan runt 12:30 på lördag! Så måste jag kolla om jag hittar ngn partytop så helst fikar jag vid 3-snåret eller när som helst efter men går icke de så får de bli då direkt jag kommer :) Hoppas d funkar för dig o Madde! Kul!!!=) Ps. Idag har jag en träningsfri tiiisdag..ahh..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback