Odräglig ungkvinna?

Jag vet inte men jag börjar tro att jag närmar mig vad som skulle kunna kallas ett odrägligt ungkarlsliv. Fast det får väl kallas ungkvinnsliv i mitt fall antar jag. Gick till kiosken och köpte ett skrovmål idag ... bara för att slippa disk. Fy vad slött och odrägligt. Vilket leverne.

Jag säger då det ... hur ska jag lyckas i livet när jag inte ens lyckas leva ett glammigt singelliv? Istället för hemmagjord sushi, tända ljus och klassisk musik sitter jag och käkar skrovmål och tittar på värdelösa tv-program. Hemska tanke skulle jag tänka om jag föreställde mig själv göra så här. Men soft är soft, disk är disk ... jag vet vad jag väljer.

Onyttig och lat idag. Nyttig som tusan med tusen järn i elden en annan dag. Sådant är livet. Och livet får hellre vara kort och gott än motsatsen.

Kan ingen svara på gårdagens nötiga frågor?? Jag måste få veta hur det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback