Packad vecka ... igen

Hinner knappt säga måndag så är det söndag. Ska veckorna vara så korta?

Trodde jag skulle hinna med både skridskoåkning och kompishäng den här veckan. Glöm det.
Trodde att tiden bara går fort när jag har roligt. Så är det absolut inte.

Igår fick jag, som är känd för att vara för lugn och sansad, totalt ont i magen bara av att tänka på det jag skulle hinna med innan dagen var över. För första gången i mitt liv tror jag. Trodde aldrig att det skulle hända mig. Jag som har bestämt mig för att aldrig bli en yr och yrsig person. Ostressad ska ju vara mitt andra namn.

Jag vet precis vad som ger mig lugnet tillbaka. Svårt bara att hinna med när veckorna är totalt packade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback