Sista rycket

DM, Sundsvall cup, breddläger och Charlottenlund cup. Sedan är säsogen slut. Kort vila innan det är dags att sätta igång med försäsongsträning ...

Bara roliga saker kvar men mycket planering och grejer som ska fixas. Jag är trött. Ids inte riktigt styra upp något just nu men får göra ett sista ryck och ro båten i hamn (eller vad man nu brukar säga).

Våren är helt klart på igång! I själ och hjärta :) Ljuset kommer förhoppnngsvis med massor av energi och glädje. Det behövs ...

Totalsugen på ett glas rött. Synd att jag inte har något vin hemma. Inte ens en stackars öl har jag. Ska kanske skaffa mig lite vin till imorgon då jag ska tvätta och städa i min ensamhet. Hehe ... snacka om tragisk tantvarning. Hemmakväll med hushållspyssel och vin. Kanske dags för första rycket när det gäller mitt sociala liv.

Jaja, innan jag gör det första sociala rycket ska jag se till att göra ett sista handbollsryck.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback