Himmelrike och handboll

Igår tillbringade jag ett par timmar i himmelriket. Topp till tå-behandling med skön helkroppsmassage. Härliga, avslappnande oljor och hur underbart som helst. Bara skön massage, inga hårda tag alls (som jag kanske egentligen skulle behöva). Bara ren njutning. Måste snart gå igen.

Den här kvällen har jag tillbringat i soffan och i tvättstugan. Mest i soffan, minst i tvättstugan. Kikade såklart på handboll, Polen-Sverige. Tur att min snälla bror sa till mig, jag hade förstås missat att det var match idag. Blev riktigt spännande och slutade lika men jag tycker väl inte att Sverige direkt imponerade framåt ...
Hoppas på att kunna se de andra två matcherna i helgen men kanske blir svårt imorgon när jag ska på fest.

Nu ska jag nog mest bara sova. Hur trött som helst. Måste ladda för eventuell kajakpaddling imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback