Myssöndag :)

Vilken skön dag idag! Lite lätt bakis, ganska hårt trött men dagen har varit härlig.
Mys med M, fika med A, lek med D, middag med A&P ... och sedan en skön promenad hem i solskenet.

Gårdagen var riktigt bra den också. Hälsade på Angel och hennes fina lilla grabb. Hur söt som helst!
Tog en snabb sväng på stan, åkte hem och städade och sen var det fest fallera. En lagom lugn fest med personer jag tycker mycket om. Vi gick ut på Oscar och jag hade roligare än jag haft på länge på krogen, kändes lite som på den gamla goda tiden :) Kvällen slutade helt optimalt med lekparksklättring.

Nu är jag bara totalt harmonisk och nöjd med tillvaron. Ska se lite tv, fika och sedan sova sött.

Kommentarer
Postat av: Linda

Thanx för en trevlig kväll! Men attans att jag missa lekparken..de hade ju vart min grej de! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback