Solig kväll

Tog en sweet cykeltur till affären. Solen strålade och jag blev på ett strålande humör :) Hade jag varit mindre lat hade jag cyklat längre men det får bli en annan dag minsann. Kan inte vara Sporty spice jämt och ständigt (försök ignorera ironin i det om du kan). Jag vet inte hur det har gått till men många lever i tron att jag är sportig. Sanningen är att jag älskar att leka. Ibland råkar leken vara i form av sport eller träning.

Just ikväll leker jag inte. Ska knapra vidare på de supergoda vildhallongodisarna som jag fick av Ulrica.

Dagens fråga: Varför berättar folk saker för mig som jag redan vet?
Dagens svar: Jag tror inte att folk vet att jag redan vet allt.

Mer sol.









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...
du dom borde berätta för mig istället...jag fattar ingenting ibland!!

cykel tur lät ju bara så underbart!! Kul att se att du myser :) Tack för besöket i helgen, det var jättemysigt! Lillen tackar igen för de fina presenterna. Stora godnatt kramar från oss :P
Angelica o 'otto'...herregud jag måste verkligen ge honom ett namn nu!! kraaam

2008-05-19 @ 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback