En idrottsskadad J

Ikväll har jag tränat (!) handboll. Yeah! Grymt! Eftersom jag från och med den här säsongen har lagt coachkarriären på hyllan så är det väl dags för mig att snöra på mig skorna och hoppa runt på planen igen. På lagom nivå förstås. Vi ska köra tantträning en gång i veckan. Blir kalas det!

Det känns i kroppen att det var några år sedan sist men jag klarade mig från avsliten hälsena, kraschat knä och axeln ur led. Istället sitter jag nu här med ett skinnflått finger :-D Tusan vad klister det var på bollen.

Nöjd som få och pigg som en lärka!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad skönt att höra! Jo jag ser jättemkt fram emot den mysdagen vi ska ha. Det blir Lördag den 29 nov. Ullis ska ut på kvällen så söndag blir nog tufft att orka upp för henne då kanske. Jag tänkte vi startar med hotellfrulle runt 09-tiden, sen åker vi och tar någon behandling och så kan vi kanske gå lite på stan (om vi hinner) för att sedan avsluta med middag på 7 kryddor(?) runt 15:30/16-snåret, för då hinner ju Ullis iväg sedan på sin fest! Du å jag kan ju fortsätta "mysa" efter det med film eller annat, vi får ju se :) Kram vännen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback