Handbollsknäpp

Jag var och kollade på Sundsvalls handbollsdamer idag. Matchen var helt klart över förväntan och jag tror att damlaget kan bli riktigt bra! Önskar att jag platsade där ... men med typ sju års inaktivitet får jag nog fortsätta att önska.

Timrå vann idag!!!! Jag har varit såå förbannat less på deras oduglighet på sistone. Skönt att det har gått vägen ett par matcher nu.

Eventuellt blir det skridskopremiär imorgon. Skulle vara askul!

Men egentligen så är det enbart för handboll som mitt hjärta klappar. Jag älskar. Önskar jag kunde hitta en person att känna lika starkt för ...

Mycket jä**a önskande nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeej jag såg du ringt, hade mobilen på ljudlös och hade fullt upp!!! =( Vad hade du på hjärtat?



KRAAAAM!!! ps. du får smaka bröd om du kommer hit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback