Helghaveri

Jag hann knappt blinka så var helgen slut. Jag som skulle hinna med sååå mycket. Tvätten blev tvättad och jag har rensat en del i garderoben. Har målat en grej, har monterat ihop en IKEA-pall, har mosaikat och jag har lagat min kraschade brandvarnare. Men pluggandet då? Jag har försökt fokusera, tänka och prestera men långt ifrån tillräckligt. Tiden har flugit förbi och jag är inte längre fram nu än jag var i fredags. Hel**te! Minst sagt. Nu har jag panik.

Imorgon ringer väckare klockan halv sex. När jobbet är slut för dagen hinner jag inte mer än äta innan det är dags för träning. Hur ska detta sluta? Jag totalmåste plugga. Det får bli en nattvaka igen. Som vanligt ...

Nu tänker jag sova. Kan inte göra annat. Tomma tankar räcker inte långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback