Inget tynger mig

Ibland önskar jag att jag hade mer tyngd i kroppen. För att alltid stå stadigt på jorden. Det är inte direkt mer styrka jag är ute efter, inte övervikt heller. Mer tyngd bara. Förstår du?

För att ta ett exempel ...
Igår skulle jag platta till stora kartonger. Jag stod på dem länge för att de skulle bli platta. Hade jag haft lite mer tyngd så skulle det ha gått bättre.

Det var ett uselt exempel. Men det finns helt enkelt tillfällen i livet då jag skulle vilja ha mer tyngd liksom. Och jag menar inte tio kilo hit eller dit, jag menar ordentligt med tyngd. Som en jättebamsing till björn! Jag känner mig som en vante ungefär.

Well, nog om det. Nu ska jag plugga vidare och fundera över varför jag får läsa så lite på Angels blogg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback