Kärleksbekymmer

Jag är trött på att vara okär. Varför är jag inte kär? Alla vill ha mig men jag vill inte ha någon ... haha, jag ljuger såklart men faktiskt så verkar det svårt för mig att intressera mig för någon som skulle kunna intressera sig för mig. Typiskt.

Jag är nog en jägare helt enkelt. Men kommer jag alltid att vara det? Sedan jag blev singel är det bara två personer som jag verkligen har fallit för. Det finns andra som har haft något intressant och som jag har tyckt bra om men det har ändå saknats något. Jag tror att jag vet vad de två personerna hade som jag föll för. Jag tror att jag vet men har svårt att acceptera att de inte föll för mig. Typiskt.

Jag kanske ska ge mig på Internetdejting. Nej, kanske inte. Jag kanske ska vara mindre mig själv. Nej. Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag vet att det tar lång tid för mig och bli kär och oftast rinner allt ut i sanden innan jag hunnit ända fram. Typiskt.

Jaja, vad är väl en bal på slottet ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Internetdejting tycker jag är värt att prova!!! =) Världen e ju full av gobitar..gäller bara o hitta rätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback