På fredagskvällen ...

Jag undrar vad alla andra gör en fredagkväll. Jag har stökat på hemma, tagit en promenad till återvinningsstationen och tittat på Idol. Det känns ungefär lagom för en fredag. Jag har nästan diskat allt disk också. Klockan blev mycket och diskstället fullt så därför slutade jag innan allt var diskat. Och så har jag ju duschat och ätit chips förstås. Men vad gör alla andra? Sitter dom hemma och har fredagsmys eller? Jobbigt uttryck det där.

Snart ska jag sova. Drömma om något roligt och sedan vakna glad och med besök. Linda kommer hit och sover. Jag är nästan sugen att ta madrassen så får hon ta sängen. Det är mycket lättare att somna till tv:n om man ligger rakt framför den. Att somna till tv:n är min grej men eftersom jag oftast har glasögonen på så är det oskönt att titta på tv när jag måste ligga på sidan liksom. Egentligen är det inte ett problem att det är obekvämt med glasögonen för ofta blir jag sååååå himla trött redan efter två minuters tv-tittande att jag tar av mig glasögonen, vänder på mig och somnar. Så jag tar sängen ändå och hoppas på att Linda kan sova gott på madrassen. Det som är tråkigt med att bo i en etta är ju just att jag inte har något gästrum med en hiskeligt  (heh ... kände verkligen för att använda det ordet) skön gästsäng.

Imorgon ska vi käka frukost på Knaust :-) Hur gott som helst! Jag längtar alltid till frukost men extra mycket just nu. Det blir jag, Linda och Ullis. Synd att Linda S inte kan.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback