Pepparkakspyssel

Igår köpte jag pepparkakshjärtan med hål. Jag är inte den som bakar i första taget. En frostig kväll alldeles snart ska jag dekorera dem med kirstyr. Mer julpynt än så blir det inte hemma hos mig. Möjligen att en stjärna och några ljusstakar dyker upp men sedan räcker det. För mig är det jul när jag kommer till stugan. Där finns allt jag behöver för den optimala julstämningen.

Trött efter för lite sömn de senaste två nätterna. Och alldeles för mycket sömn i helgen. Tänk om jag kunde få bra sovrutiner. Det önskar jag mig i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Då önskar vi samma sak =)

Postat av: Linda

Då önskar vi samma sak =)

2008-11-25 @ 19:38:20
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback