Skrivpanik & panikskrivande

Jag vet inte vad jag ska skriva. Inte här. Det är pluggskrivpanik på gång. Jag måste få fram några idéer ikväll för att kunna ändra och ändra om igen imorgon. Det är kreativitetstorka och totalkaos just nu. Måste skriva. Vill skriva. Kan inte skriva. Som vanligt drabbas jag av den fruktade prestationsångesten och den värsta formen av skrivkramp. Ajaj. Det suger ju faktiskt. Det ordnar sig alltid till slut. Det kanske är så att jag bara kan prestera natten innan deadline. Kanske. Men jag måste lära mig att sluta fungera så. Om det går. Jag vet inte. Men nu har jag fått ner några ord om nästan ingenting i alla fall. Ska flippa tilbaka till pluggandet och låta orden fortsätta flumma fram. Det kan kan bli något av det i slutändan. Hoppas jag ...

Ser fram emot morgondagen! Jag ska spela tennis :-D 
(jag hoppas verkligen den värsta träningsvärken har gått över tills dess)

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback