Snölandet

Jag är så glad att jag bor i snölandet. Jag har visserligen spenderat nästan hela helgen inomhus men det är mysigt med snön ändå. Jag brukar titta ut genom fönstret och le åt den vackra snön.

Jag har haft tur med middagar i helgen :-) Igår bjöd Ullis på supergod mat. Kyckling med färsk pasta. Sedan toscakaka till efterrätt. Mycket bra! Idag for jag hem till mamma och pappa. Vi började med löjromstoast och åt sedan fläskfilé med kantarellsås. Fruktsallad till efterrätt. Mycket bra!

Jag tog en uppfriskande och skönt kylig promenad hem och nu premiärdricker jag glögg. Ska kika på Gossip Girl och sedan plugga natten lång.

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh va lyxigt! längtar till vi seeees! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback