Sovmorgon

Imorgon händer det som jag har längtat efter hela veckan ... sovmorgon. Förstås! Jag vill inte sova för länge men lite längre än jag får sova på vardagarna i alla fall. Det är så skönt när väckaren INTE ringer. Det är så härligt att ligga kvar i sängen. Jag har nästan allt som behövs för en optimal morgon. Skön säng, morgontidning och god frukost. Det enda jag saknar är väl egentligen någon annan. Men eftersom mitt morgonhumör inte går ihop med någon annan så är det kanske bäst att jag är för mig själv ändå.

(Jag tror att det här med ensamhetsgnäll är ett för vanligt tema i mina inlägg. Ständigt återkommande. Någon kan ju börja tro att jag känner mig ensam. Hemska tanke. Eller?)

Hursomhelst så ser jag fram emot en fin morgon. Fågelkvitter och solsken önskas. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback