Äldre människor vs. ung iver

Jag tror att jag lider av den unga otåligheten. Trots att jag för ungefär tio år sedan var nervös över allt som hade med Internet att göra så är jag idag totalt datavan, surfvan och orädd (inte korkat orädd förstås). Därför blir jag vansinnig, otålig och frustrerad så fort en äldre person ska hantera en dator eller leta något på Internet. Helt galen kan jag bli.

Måste försöka låta bli min irritation. Eller är det så att äldre personer blir precis lika vansinniga, otåliga och frustrerade på unga människor i andra sammanhang? Vet inte. Men om det är så så kan jag känna alla dessa saker utan dåligt samvete. I sådana fall ligger det bara i alltings natur att det är så det ska vara liksom ...

Idag är det dags att säga som Dr Dorian:

I don't think people are ment to be alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback