Hockey & pizza & fors

Jag och familjen såg hockeyn (Modo-Timrå) på kvarterskrogen ikväll. Sorgligt nog var det bara vi där och sorgligt nog så förlorade Timrå. Men vi fick grym mat i alla fall. Jag åt pizza. Nu är jag fet. Pizzaätandet har varit högfrekvent på sistone.

Bäcken vid mig har blivit en fors. På väg hem från kvarterskrogen var jag tvungen att stanna och titta på forsandet länge. Sedan gick jag längs vattnet och tittade och sedan var jag tvungen att ställa mig på bron och titta ännu mer. Fascinerande. Vatten som forsar fram är fascinerande.

Nu är det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hej gumman,



tänkte tillbaka på ditt inlägg om att åka buss idag när jag satt på bussen själv igen. Hade skitkul (låter konstigt) och skrattade högt åt folk (tur att mamma satt bredvid annars hade jag nu klassats som psyk fall eller nått). Ungar som satt och spelade igenom alla ringsignaler och några ungdomar som försökte ta sig bak i dragspelsbussen när den rörde sig. Ja ja, det var min bussfärd idag och min höjdpunkt...eller förresten, höjdpunkten var nog ansiktsbehandlingen innan. Kram påre

2008-10-03 @ 16:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback