Kompisdagar

Yesterday ... det blev en hel del kompishäng. Dagen som skulle vara produktiv och så blev istället väldigt social och det är precis vad jag behöver i dessa tider av ensamhet. Jag lunchade med Linda S. Sweet mat på Delicerano. Efter det gick jag till optikern en sväng och fick veta att mina ögon är i tipptoppform :-D Sedan bar det av till gamla jobbet för lite fika och film med mina vänner. Jag insåg att jag faktiskt saknar att vara där. Jag passade på att shoppa lite under eftermiddagen och for förbi hos JoW&P för att visa mina nyinköpta grejer. Där blev jag kvar på lek och middag. Särskilt kul var det att försöka bygga något med Albins lego medan han insisterade på att plocka isär legobitarna. Mycket underhållande! Hann inte mer än hem innan det var dags för fika på Barista med Linda N. Det var härligt att hinna prata ikapp lite och bara slappa. Jag önskar att jag kunde umgås mer med Linda och Linda.

Idag blev det en sväng på stan och en fika med världens bästa Macko. Blev seriös shopping för mig. En bok, en pärm, ett pärmregister, ett hålslag ... en massa nyttosaker bara. OCH kanske världens finaste lilla sak från Moyo.

This is it! (Dålig bild med iddes inte hålla på)



Bye and adjö


Kommentarer
Postat av: Linda N

Å ja önskar ja hade närmre till o ha kvalitetshäng me dej oftare!!!=) Tack för igår iaf!

2008-10-05 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback