Lekstuga

Hela helgen har varit en enda lång lek. Igår tillbringade jag ett par roliga timmar på Drakborgen. Vi klättrade, hoppade, lekte, körde minibilar och åkte rutschkana :-D Precis vad jag älskar att göra! Sedan åkte jag hem till mamma och pappa och självklart var det som en lektuga där. Jag busade lite med hunden och efter middagen var det enligt storebror dags att testköra presenten till min systers minsta, en radiostyrd helikopter. Svårkörd tyckte jag. Hunden var totalfascinerad och lite skraj för den konstiga saken som flög runt i hallen.

Idag var jag och Aina hos Jo och käkade lunch. Vi lekte med småknattarna men ärligt talat så var vi kanske inte superbusiga. Men knattarna lekte för fullt ändå och vi roade oss med att bara titta och skratta åt alla tokigheter de hittade på :-)

Sedan var det dags för handboll. Sundsvall-Skuru. Matchen vill jag helst inte kommentera. En av de sämsta handbollsmatcher jag någonsin sett. Det fanns glimtar av finlir men jag har svårt att tro att något av lagen var särskilt nöjda med sina insatser. Det var liksom inte handboll. Trist när det är så sällan jag får se handboll. Nästa match blir bättre! I'm sure.

Nu ikväll leker jag inte just. Jag funderar på att jag kanske vill vara någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback