Skrattfnatt och pizza

Det var längesen jag var så osugen på en tjejkväll. Stressad, trött, på halvsurt humör och allmänt grinig bestämde jag mig för att inte avboka nu när vi äntligen hade lyckats hitta en dag som passade alla. Tjejerna gick nyss hem och jag kan inte säga annat än: VILKEN J**LA TUR ATT JAG INTE AVSTYRDE PLANERNA!!!!

Vi har käkat grym pizza från
Jop´s och skrattat ikapp. Två favoritsysselsättningar med andra ord. Jag vet inte vad som var så kul eller om jag egentligen var i behov av en pizza men mer klockrent kunde det knappast ha blivit. Jag älskar att skratta! Jag älskar pizza! Och Ainas efterrätt var totalt mumsig :-D Perfekt!

Nu blir det plugga av. Förhoppningvis en timme eller två ... kanske betydligt mer. Men kreativiteten borde vara på topp nu efter allt det goda och alla goda skratt. 

Natti
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så sant så sant!!! Men asssåå gu va sugen jag e på Jops pizza nu =)

Postat av: Ankan

Haha!! Jag var ju helt fläng i hövve igår jag. Snacka om utbränd hjärna,..eller nått. Men kul vare iaf, superkul!! :D

2008-10-17 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback