Slut på helgen

Så var ännu en helg till ända. Precis som alla helger gick den förfärligt fort.

Jag har hunnit med lite grejer i alla fall. Jo och jag slängde återvinningsskräp tidigt igår. Sedan promenerade jag till stan för att strosa runt och fika med Aina och D. Sååå härligt med oplanerade, ostressiga dagar. Sedan var det förstås dags att städa hemma, eftersom vi skulle förfesta här. Hann precis städa klart och duscha innan Aina kom hit. Och förfestandet kombinerade jag fint med tvättstuga :-)  Perfekt blandning ...

Idag har jag pluggat lite. Jag och mamma for till Skönsberg för att titta på handboll, Tyvärr hade vi missat vilken tid matchen var så den slutade precis när vi parkerade utanför hallen. Typiskt! Som tur var så var det U21-match också så vi fick se handboll trots allt.

Nu är jag nyss hemkommen från middag hos mamma och pappa. Fick med mig en matlåda till imorgon :-D

Dags att plugga en sväng och titta på tv. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback