Som ett brev på posten

Det är verkligen fredag idag. Framför mig har jag en lång, lugn och ljuv kväll. Trött som få i och för sig så kvällen kanske blir kort. Med för lite sömn i bagaget kommer tröttheten som ett brev på posten. Förutom sömnbristen har det varit en psykist påfrestande vecka. Jag känner mig trött på alla sätt och vis faktiskt.

Det är inte bara trötthet som kommer som ett brev på posten. Igår låg ett paket i mitt postfack! Aningen för stort för att vara ett brev men det kom trots allt som ett. Det var en present från Berghs :-D En "nu-har-halva-kursen-gått-och-här-får-du-lite-inspiration-present".Totalt oväntat!  Jag blev sååå glad. Överraskningar är guld! Det är inte varje dag inspiration kommer som ett brev på posten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback