Struligt?

Jag är på flera ställen samtidigt. Inte fysiskt förstås. Men i tankarna.

På det ena jobbet, på det andra, i pluggvärlden eller någon helt annanstans. Och det gör att jag får svårt att fokusera. Jag kan inte släppa det ena när jag gör det andra. Dumt. Jag tappar prestation.

Det är nog på grund av detta som jag så sällan hänger här nuförtiden. På sistone har jag haft miljoner saker som jag skulle ha behövt skriva av mig ... men jag orkar inte samla tankarna. Det är så struligt i min tankar att ingen skulle idas läsa eller kunna begripa något. En vacker dag kanske det kommer en bok där struligheten är strukturerad :-)


Kommentarer
Postat av: Ankan

Struligt eller ej struligt...jag gillar din blogg iaf!!! :) kram kram A

2008-10-21 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback