Tillbaka till livet

Nu har jag landat efter helgen i Östersund. Trött igår. Det var kul att umgås med Ullis och Linda hela helgen! Vi hade en riktig tjejhelg med många skratt och härligt häng. Lite shopping, en hel del ätande, fest fallera och lek :-D Perfekt!

Jag blev så inspirerad av tjejhelgen att jag köpte två rosa nagellack idag :-) Det ena nagellacket ingick i Rosa Bandet-kampanjen och en del av pengarna jag betalade går till Rosa Bandet. Fint! Jag har tidigare köpt försvarets hudsalva, rosa edition, på Apoteket. Även där gick ett par kronor till Rosa Bandet. Sådana inslag i kampanjen är de bästa tycker jag. Många bäckar små rinner till en Rosa Bandetå och jag får fina rosa saker. Kan inte bli bättre :-)

Såg nyss Patrik 1,5 på bio. Bra tycker jag. Fin film som blandar komik och allvar ganska lagom. Särskilt förtjust blev jag i Gustaf Skarsgårds underbara leende. Tänk att mötas av ett sådant varje dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback