Busfasonerna måste upphöra

Tre gånger på sistone har jag busat på ett dåligt sätt. Jag har tjuvrökt. Alltså bara tjuvrökt för mig själv ... det är inte någon annan jag försöker dölja det för. Vet inte vad som har flugit i mig men jag skyller på stress, förvirring och depp. Nu är det slutbusat i alla fall. Fy vad äckligt med rökning, vem vill hålla på med sådant? Inte jag! Dessutom har deppet passerat och bara två dåliga skäl räcker inte som anledning.

Knäck din cigarett
Alltid lika lätt
Kasta bort din snus
Och döda ditt lyckorus

Typiskt dåligt.





Kommentarer
Postat av: Lin

Haha jag kan äta massor av pancakes :P Åh jag minns d jag brukade ha mina cigg depp dgr men nu var det ett tag sen sist, jag har ju liksom inget val :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback