Drömmar om Italien

Reslust, bortlängtan och drömmar om Italien. Åååh ...

En enorm vilja att befinna mig någonstans i Italien, just precis nu, infann sig plötsligt. Kanske inte så oväntat eftersom jag alltid vill resa och ofta funderar på just Italien. Kanske inte alls särskilt förvånande att den här känslan infann sig precis nu när jag sitter och googlar efter italiensk inspiration till min aktuella plugguppgift.

Ska drömma vidare ... och hoppas på mängder med ord, formuleringar och idéer.

p.s. Lägesrapport från min egen kommunikationsutvecklingsskola: Första dagen i skolan var inte optimal. Istället för att träna på att tänka kort verkade jag träna på att tappa tråden. Men det berodde nog på tillfällig sinnesförvirring :-) Nya tappra tag imorgon! d.s.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh det e dyrt i Italien, men jag hänger med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback