Laddad för att plugga

Dummare än tåget, det sammanfattar mig idag. Trots att jag slutade jobbet vid lunch är det inte förrän nu (22.16) som jag verkligen sätter mig för att plugga på allvar. Fram till nu har jag ägnat mig åt minst tre dumheter.

1. Jag hjälpte tränaren på en handbollsträningen för knattar.
Det var roligt och hade varit ett fantastiskt avbrott från pluggandet om det hade varit så väl att jag tillbringat några timmar innan träningen till att plugga.

2. Jag drack ett glas vin till den ovanligt sena middagen.
Ett glas vin gör mig sömnigare än Trötter. Det vet jag ju men ändå tyckte jag att det skulle passa sååå bra med vin just idag.

3. Jag ägnade mig åt en timmes högläsning (för mig själv).
Visserligen var det kurslitteratur jag läste och det gav fina idéer. Men högläsning tar förmodligen tredubbet så lång tid som vanlig tyst läsning. Jag hade roligt i alla fall, läste med olika dialekter för det var så trevligt att höra någon annan prata en stund ( jag vet att det är total schizofrenivarning på det där men jag hade suttit i ensam tystnad så länge).

På grund av dumheterna lär jag bli sittandes halva natten. För att lyckas har jag laddat med extra stakt kaffe och en extra fet playlist i Winamp. Oh yeah!! Bring it on bara ... det här kommer bli super.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hej gumman, hoppas att det gick bra med plugget och att det inte blev allt försent.

Vore kul om du kom imorgon. Vet att det kanske inte känns så kul efter förra helgen....men we can make it better this time..tehe!! Nej då men du bestämmer såklart själv men som sagt så vore det kul.



Stora kramar på en underbar och solig freeeedag!!

2008-09-19 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback