Nästan samma gamla visa

Jag har svårt att släppa min förlust. Nästan all min tankeversamhet har kretsat kring min mobil. Ändå har jag presterat bra på jobbet så en stor eloge till mig. Och faktiskt är jag inte lika ledsen längre. Därför ska jag nu presentera en positiv lista. Jag kallar den 10 asbra saker med min gamla mobil.

Min gamla mobil är asbra därför att den ...

... är liten och passar bra i mina fickor.
... har bra tangenter (eller kallas det knappar?) som är enkla att trycka på.
... inte stänger av sig själv 100 gånger per dag.
... har en superbra meddelandesignal.
... klarar av att kastas i golvet på morgonen när den försöker väcka mig.
... har en uppfällbar lucka.
... kan tappas utanför krogen och dyka upp nästa dag.
... är söt.
... har överlevt så länge som den har gjort trots taskig behandling.
... finns.

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: aja

Hej, stackars dig som tappat din fina mobil..=( Men jag hoppas du hade kul i helgen ändå. Jag håller på o packar, hör av mig när jag kommer hem från Köpenhamn.kram

2008-09-17 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback