Saknad mobil

Jag gråter och förbannar mig själv. Tappade min mobil igår. Så vansinnigt irriterande att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorgon ska jag ringa Aveny och taxi ... men jag tror att jag tappade den på väg från Aveny till taxin så det lär vara kört. Någon jävel har säkert hittat den och är glad för det. Jag brukar tro gott om människor men jag vet samtidigt att det kan vara dumt att göra det. Det finns förstås lite hopp om att någon vänlig själ lämnar in den till polisen. Men det är knappast någon högoddsare. Ska ringa Telia också och kolla om telefonen har använts. Kan man göra det?

Måste fortsätta tjura över det här en bra stund till. Längtar till imorgon då jag åtminstone kan göra några tappra försök att lokalisera min kära vän. Livet är hopplöst utan mobiltelefon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...du ge inte upp hoppet. Jag tappade ju min efter takida och återfann den på en gräsplätt där jag tog en liten paus när jag var på väg hem. Den låg helt öpppet där och lyste och väntade på mig. Så hoppet finns! puss å kram

2008-09-14 @ 21:52:21
Postat av: Ankan

any luck??



hänger du med på lördag förresten?

kram

ant-i-ant

2008-09-15 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback