Allt cred till Angel

My mistake ... det var ju inte Therese utan Angelica som gav brännbollsligainspiration. Nu vill jag att alla som läser ställer sig upp och ropar: Hurra för Angel!

Annars har jag inte mycket att berätta idag. Har vårpimpat datorn. Uppdaterat version av virusprogrammet, bytt batteri och avinstallerat lite program. Nu är den fräsch och vårglad :-)

Har förresten sett till att skaffa mig lite möten också eftersom vi så sällan har några på jobbet. Jag hoppas på lite nya idéer och kanske en och annan god kontakt.

Tillbaka til tv:n och SnyggDanny (Jag är hopplöst kär i hans utseende. Fattar inte).

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!!!

well...thank you...hehe nej då! jag överdrev väl lite förut (läs mycket) hehe men tycker att vi verkligen ska köra på det! Kram tjejen!!!

2009-04-22 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback