Cup är kul ...

Imorgon drar den igång, handbollscupen som ALLA i Sundsvall har väntat på :-D Men jag är trött redan nu. Jag har svårt att ta mig an sådana här saker på lagom nivå. Just nu är jag för engagerad och för förvirrad. Jag tror att det blir bra med allt och jag vet att det blir en rolig helg. Kanske dags att bara ta ett djupt andetag och låta helgen hända.

För övrigt känner jag mig allmänt misslyckad ikväll. Först var jag sämst på dragspelslektion nr 2. När det var fem minuter kvar började jag förstå och få till bytena på basen men det var ju just så dags då. Det var grumt kul i alla fall så det spelar inte så stor roll ... nu är det bara att öva timme efter timme och hoppas att grannarna överlever. När jag sedan kom hem insåg jag hur sämst jag är på att baka. Har åstadkommit en totalt ful långpannekaka. Smaken är fantastisk men inte utseendet så den är inget att visa världen.

Nu ska jag vila ögonen en stund och se fram emot allt kul med en cup istället för att oroa mig över allt som kan gå galet.

Vi hörs på andra sidan Sundsvall Cup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback