Enkel vinst

Nu är jag hemkommen från kvällens basketmatch. Det såg rätt enkelt ut för Dragons att bolla hem segern ... Solna hade problem att få bollen i korgen. Konstigt men kul. Även om jag skulle vilja klaga lite på Sporthallen som sportarena (om det kan kallas för det) och basket som sport (som sagt tycker jag mer om att spela än titta) så ska jag inte göra det för det var trevligt (ett uttryck som jag egentligen försöker undvika på grund av dess menlöshet). Det var kul och underhållande och givetvis roligt att träffa Ullis & A. Jag är mycket nöjd med kvällen! Många fina killar i publiken var det också :-D

Nu väntar soffan och tv:n på mig.

p.s. Om jag ska se någon fler basketmatch så hoppas jag på mer spänning. Det är skönt att vinna stort men det är också tusan så mycket tristare än en jämn match. d.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback